انجمن برادری طالوت

سلام به خداوند مهربان و عاشق

انجمن برادری طالوت

سلام به خداوند مهربان و عاشق

دو-9

برداشت


مقدمه: آیا من به این باور رسیده ام که قدم دو به من امید به بهبودی را می بخشد؟

امید: آیا من به این باور رسیده ام که اتفاقی خارق العاده برایم روی داد؟
نداشتن سلامت عقل: آیا من به این باور رسیده ام که یک اشتباه را بارها و بارها تکرار می کنم؟
به باور رسیدن: آیا من به این باور رسیده ام که بخواهم همه چیز به یکباره اتفاق بیافتد؟
نیروی برتر از خودمان: آیا من به این باور رسیده ام که به چیزی نیاز دارم که با این نیروی منفی به مبارزه برخیزد؟
برگشت سلامت عقل: آیا من به این باور رسیده ام که دیگر لازم نیست مصرف کنم؟
اصول روحانی: آیا من به این باور رسیده ام که به تنهایی نمی توانم بهبود یابم؟
حرکت به جلو: آیا من به این باور رسیده ام که کم کم از تصورات باطل خود،رهائی پیدا می کنم؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد